Search
Close this search box.

کولر گازی گرین اینورتر ۱۲۰۰۰ BTU گرید +A مدل GWS-H12P1T1A

کولر گازی گرین اینورتر 12000 BTU گرید A مدل GWS-H12P1T1A از محصولات سرمایشی شرکت گرین است که قابلیت سیستم گرمایشی را نیز دارا می باشد . کولر گازی گرین اینورتر 12000 BTU در جهت تصفیه بهتر هوا مجهز به فیلترهای چندگانه است و با داشتن کمپرسور روتاری اینورتر و برچسب انرژی +A بسیار کم مصرف می باشد. این کولر گازی اینورتر قابلیت کارکرد در 15- تا 55 درجه سانتیگراد را دارا بوده و جریان هوا را به طور یکنواخت در تمام فضا توزیع می نماید. شرکت گرین محصولات خود را با ضمانت نامه معتبر برای کمپرسور و قطعات اصلی ارائه می نماید.

 

۲۷,۶۲۵,۰۰۰ تومان

فروشنده ها

هیچ فروشنده ای برای این محصول وجود ندارد ! با تاسیسات دات کام تماس بگیرید

توضیحات

کولر گازی گرین اینورتر ۱۲۰۰۰ BTU گرید A مدل GWS-H12P1T1A

کولر گازی گرین اینورتر ۱۲۰۰۰ BTU گرید A مدل GWS-H12P1T1A در دسته ی محصولات سرمایشی شرکت بزرگ و معتبر گرین قرار می گیرد .این شرکت در دو بخش خانگی و صنعتی مشغول به فعالیت بوده و تمرکز اصلی خود را بر روی تولید محصولات تاسیساتی تهویه مطبوع معطوف نموده است.

کولرگازی گرین با داشتن تکنولوژی اینورتر از خاموش و روشن شدن های مکرر دستگاه در جهت تنظیم درجه دما جلوگیری نموده و این فرایند را از طریق تغییر دور کمپرسور انجام می دهد . این کارکرد منجر به صرفه جویی هزینه ها در کولر گازی می شود.

کولر گازی اینورتر گرین مدل H12P1T1A دارای قابلیت سرمایشی و گرمایشی است. این قابلیت در کولر گازی سبب می شود سیستم علاوه بر تولید جریان هوای سرد قادر به تولید جریان هوای گرم نیز باشد. این خصوصیت قابلیت استفاده از اسپلیت دیواری گرین را در تمام فصول سال محیا می سازد.

گرین در این مدل از کولر گازی اینورتر خود از گاز مبرد R410a استفاده نموده است. این محصول دارای رده انرژی +A است و از قابلیت کارکرد در دمای ۱۵- تا ۵۵ درجه سانتیگراد برخوردار است. این مدل با دارا بودن ظرفیت ۱۲۰۰۰ بی تی یو بر ساعت مناسب استفاده در مکان هایی به مساحت ۱۷ تا ۲۲ متر مربع(براساس شرایط) است.

 

آنچه باید درباره کولر گازی گرین اینورتر ۱۲۰۰۰ مدل GWS-H12P1T1A بدانید

کولر گازی گرین اینورتر ۱۲۰۰۰ BTU گرید A مدل GWS-H12P1T1A دارای گاز مبرد R410a است. این گاز مبرد از دو گاز R125 و R32 به نسبت یکسان تشکیل شده اند و دارای سرمایش مناسبی هستند. از ویژگی های این گاز سازگار بودن با محیط زیست است .

کولر گازی گرین اینورتر ۱۲۰۰۰ BTU دارای عملکرد بالا و قدرت پرتاب باد قوی است. این ویژگی امکان پرتاب باد تا ۱۵ متر  و در چهار جهت را به سیستم می دهد. این محصول همچنین سطح صدای فوق العاده کمی داشته و مجهز به عملکرد خنک کنندگی سریع و حالت خواب عمیق است.

کولر گازی ۱۲۰۰۰ گرین دارای ۶ سال گارانتی کمپرسور و ۲۴ ماه گارانتی قطعات است. شرکت گرین برای کسب رضایت بیشتر مصرف کنندگان و خریداران در سراسرکشور اقدام به تاسیس شعب نمایندگی گرین نموده است.

کولر گازی اینورتر گرین مجهز به کمپرسور روتاری است. از کمپرسور روتاری اغلب در مناطقی که دارای آب و هوای معتدل هستند نظیر نواحی فلات غربی، شمال غربی و شمال ایران استفاده می شود. این نواحی از آب و هوای ثابت و معتدل همراه با زمستان های خنک بهره مند هستند.

 

ویژگی های کولر گازی اینورتر گرین مدل  H12P1T1A

ویژگی های کولر گازی اینورتر گرین مدل  H12P1T1A

توزیع یکنواخت جریان هوا

کولر گازی گرین مدل H12P1T1A جریان هوا را به صورت یکنواخت در کل محیط توزیع می نماید. با استفاده از این ویژگی جهت بهره مندی از جریان هوای خنک دیگر نیازی به ایستادن در مسیر باد اسپلیت دیواری نخواهد بود و تمام فضا دارای جریان هوای یکسانی است.

کمپرسور روتاری

کولر گازی مدل H12P1T1A با داشتن کمپرسور روتاری منجر به کم شدن هزینه ها ی انرژی می شود. در کمپرسورهای روتاری از مکانیزم جابجایی مثبت استفاده شده است . این کمپرسورها از نوع چرخشی می باشند. کمپرسورهای روتای را با توجه به تعداد پره‌ها و سرعت دوران ثابت یا متغیردسته بندی می نمایند.

کمپرسور روتاری که با نام کمپرسور دوار هم شناخته می شود به نسبت کمپرسور پیستونی دارای عملکرد مناسب تری بوده و حرارت و صدای کمتری تولید می کند. از کمپرسور روتاری بیشتر در مناطقی که حجم فشار و هوای بالایی دارند شبیه نواحی فلات غربی، شمال غربی و شمال ایران استفاده می شود.

عملکرد سرمایش- گرمایش

کولر گازی Green از قابلیت سرمایشی و گرمایشی برخوردار است. این قابلیت منجر می گردد کولر گازی علاوه بر ایجاد جریان هوای سرد توانایی تولید جریان هوای گرم را نیز داشته باشد. این ویژگی امکان استفاده از اسپلیت دیواری گرین را در تمام فصول سال محیا می سازد.

ریموت کنترل

کولر گازی اینورتر گرین مدل H12P1T1A مجهز به ریموت کنترل است.  ریموت کنترل به مصرف کننده امکان دست یابی به تنظیمات کولرگازی را می دهد و شما قادر خواهید بود از فاصله دور تنظیمات دلخواه را اعمال نموده  و یا آن را خاموش و روشن نمایید.

فیلتر فرم آلدهید

فیلتر فرم آلدهید به کار رفته در کولر گازی گرین اینورتر ۱۲۰۰۰ BTU گرید A مدل GWS-H12P1T1A ذرات فرم آلدهیدی که از سوختن ناقص ترکیبات کربن دار حاصل می شود را از بین برده و جریان هوا را تصفیه می نماید.

فیلتر یون نقره

در کولر گازی اینورتر گرین از فیلتر یون نقره استفاده شده است. این یون نقره بی رنگ و بی مزه است و هیچ عارضه جانبی، تحریک و آلودگی را ندارد. یون نقره بعد از استریلیزاسیون خود را بازسازی نموده و دوام  مناسبی دارد .این یون تا حد زیادی از رشد باکتری ها جلوگیری می کند.

فیلتر ویتامین C

کولر گازی گرین از فیلترهای ویتامین C در نقش محافظت کننده ای اضافی برای ایجاد جریان هوا مطلوب استفاده می کند. این فیلتر از مشکلات پوستی می کاهد و با اضافه نمودن یک افزودنی سرامیکی به فیلتر، در اثر تماس با رطوبت موجود در هوا، ویتامین C موجود را آزاد می نماید.

فیلتر ویتامین C بکار رفته در کولر گازی اینورتر گرین پوست را نرم و مرطوب نگاه داشته و احتمال ابتلا به بیماری های پوستی (مانند اگزما ) را کم می کند. فیلتر ویتامین C طول عمر خوبی داشته و سبب کم شدن سطح استرس پوست می شود.این فیلتر با انواع مختلف کولر گازی سازگاری دارد.

قیمت

یکی از اهداف مهم این شرکت معتبر ارائه محصولات با کیفیت به همراه  قیمت مناسب است تا بتوانند رضایت هرچه بیشتری مشتریان را جلب نماید. از این رو قیمت کولر گازی گرین مناسب است.

 

روش های محاسبه ظرفیت کولر های گازی و اسپلیت ها

در محاسبه  ظرفیت کولرگازی برای طبقات وسط آپارتمان معمولا در ازای هر یک متر مربع حدود ۴۰۰ تا ۶۰۰ (BTU) و برای طبقات بالایی که سقف آنها مشرف بر پشت بام است، به دلیل تابش نور خورشید بر سقف، برای  هر یک متر مربع بین ۶۰۰ تا ۸۰۰ (BTU) در نظر گرفته می شود.

بر طبق  مثال بیان شده در بالا برای فضایی ۱۲ متری در آپارتمانی با همین شرایط کولرگازی ۹۰۰۰ گرین و برای فضایی ۴۰ متری کولر گازی ۲۴۰۰۰ مناسب است.

به این مسئله توجه نمایید در محاسبه ظرفیت با این روش آپارتمان های مسکونی با شرایط آب و هوایی مانند تهران و با فاصله سقف تا کف ۲/۸ متر ، بدون در نظر گرفتن تجمع نفرات و افزایش گرمای نهان مد نظر بوده است.

همین طور در این مورد از روشنایی شدید یا تجهیزات الکتریکی پرمصرف استفاده نشده است. این واحد همچنین فاقد نمای شیشه یا ضلع شیشه ای خصوصا در سمت غرب فضای مورد نظر است.

 

برای دانلود رایگان کاتالوگ کولر گازی گرین اینورتر ۱۲۰۰۰ BTU گرید A مدل GWS-H12P1T1A روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ کولر گازی گرین اینورتر ۱۲۰۰۰ BTU گرید A مدل GWS-H12P1T1A

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره تاسیسات دات کام و راهنمایی برای بهترین خرید با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۶۵۵۳۸۸

۰۹۱۲۳۴۳۴۳۹۸

 

توضیحات تکمیلی

Brand

گرین ( Green )

مدل دستگاه

کمپرسور اینورتر

گرید انرژِی

کاربری

شرایط آب و هوایی کمپرسور

گاز مبرد

حداکثر طول لوله کشی M

مشخصات پنل . ارتفاع MM

مشخصات پنل . عرض MM

مشخصات پنل . عمق MM

ارتفاع

مشخصات کمپرسور . عمق MM

مشخصات پنل . وزن پنل KG

مشخصات کمپرسور . وزن کمپرسور KG

نوع کمپرسور

ظرفیت سرمایشی TON

موقعیت دستگاه

کشور صاحب برند

نصب رایگان

,

تحت ضمانت شرکت

مدت گارانتی

سایز لوله درین

کشور سازنده

ظریب عملکرد EER (w)

حداکثر ارتفاع لوله کشی

مشخصات کمپرسور . عرض MM

مشخصات پنل . پرتاب باد M

مشخصات پنل.سطح صدا

حداکثر صدا یونیت داخلی- Db

مدل دستگاه

نوع فاز

فیلتر تصفیه هوا

مصرف برق گرمایشی kw

مشخصات کمپرسور . ارتفاع MM

مصرف برق سرمایش KW

رنگ پنل

برند کمپرسور

سری دستگاه

مشخصات کلی. مصرف برق سرمایش A

مشخصات کلی. مصرف برق گرمایش A

ظرفیت گرمایشی BTU

ظرفیت سرمایشی BTU

کانکشن خروجی inch

کانکشن ورودی inch

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولر گازی گرین اینورتر ۱۲۰۰۰ BTU گرید +A مدل GWS-H12P1T1A”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *