Search
Close this search box.

کولر گازی اینورتر تراست ۲۴۰۰۰ BTU مدل TTSR-24HT3I

کولر گازی اینورتر تراست مدل TTSR-24HT3I یکی از محصولات محبوب و با کیفیت شرکت تراست است. انواع وسایل سرمایشی و گرمایشی برند تراست با تکنولوژی پیشرفته طی چند سال اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. عملکرد و کارایی بسیار مناسب، درصد خرابی پائین، مصرف بسیار کم، زیبایی محصولات تراست و ارائه خدمات پس از فروش، باعث شده کولر گازی کم مصرف تراست یکی از رقبای قدرتمند سایر برندهای اروپائی، کره ای و ژاپنی در بازار ایران گردد. مزایای زیاد و مناسب بودن قیمت کولرگازی تراست باعث شده طرفداران بسیاری پیدا کند.

(دیدگاه کاربر 4)

فروشنده ها

هیچ فروشنده ای برای این محصول وجود ندارد ! با تاسیسات دات کام تماس بگیرید

توضیحات

کولر گازی اینورتر تراست مدل TTSR-24HT3I

کولر گازی اینورتر تراست مدل TTSR-24HT3I از تولیدات گروه بازرگانی توانگر اعتماد پاسارگاد می باشد که با نام تراست در بازار ایران شناخته می شود. این مدل از کولر گازی دارای رده ی انرژی A+ بوده و بسار کم مصرف می باشد.

تراست بدنه کولر گازی اینورتر با ورق فولاد الکترولیتی پوشانده شده است که این پوشش از خورده شدن بدنه دستگاه جلوگیری کرده و طول عمر کولر گازی را افزایش می دهد.

کولر گازی اینورتر ۲۴۰۰۰ تراست مدل TTSR-24HT3I مجهز به ریموت کنترل بوده و از آنجا که این شرکت همواره آسایش و جلب رضایتمندی خریداران را مد نظر دارد شعب متعدد نمایندگی تراست در سراسر کشور دایربوده و در حال ارائه خدمت به مشتریان می باشند.

کولر گازی تراست مجهز به تکنولوژی رطوبت زدایی بوده و محصولات خود را در انواع مختلف کولر های گازی، انواع فن کوئل، انواع چیلر و مینی چیلی، داکت اسپلیت و هواساز، پکیج های مورد استفاده در پشت بام ، پمپ کندانس و ترموستات دیواری و شیر سه راهه تولید می کند.

آنچه باید درباره کولر گازی اینورتر ۲۴۰۰۰ تراست مدل TTSR-24HT3I بدانید

در ساخت کولر گازی اینورتر تراست از کمپرسور روتاری استفاده شده است این کمپرسور که دارای مکانیزم جابه‌ جایی مثبت است از نوع چرخشی بوده و بیشتر در مناطقی که حجم فشار و هوا بالا است از آن استفاده می شود. این کمپرسور نسبت به کمپرسور پیستونی دارای بازدهی بالاتر و لرزش کمتری است.

یکی از قابلیت های کولر گازی اینورتر تراست مدل TTSR-24HT3I استفاده از تکنولوژی اینورتر است که در این تکنولوژی در زمان تنظیم درجه دما کمپرسور دستگاه خاموش و روشن نشده و فقط دورِ کمپرسور تغییر پیدا می کند.

قیمت کولرگازی تراست با توجه به بهره مندی ازبروزترین تکنولوژی ها در مقایسه با سایر رقبا مانند کولر گازی اجنرال سایر رقبا مناسب بوده و این عاملی مهم در نظر خریداران است.

طراحی پنل داخلی کولر گازی و اسپلیت دیواری ۲۴۰۰۰ اینورتر تراست مدل TTSR-24HT3I به گونه ای است که تمیز کردن آن به راحتی انجام شود.

اسپلیت دیواری 24000 اینورتر تراست مدل TTSR-24HT3I

اینورتر چیست؟

اینورتر یک فناوری صرفه جویی در مصرف انرژی است که با کنترل موثر سرعت موتور، عملکرد هدر رفته در تهویه مطبوع را از بین می برد. کولر گازی اینورتر دمای تنظیم شده را با خنک کردن، زمانی که دمای اتاق از دمای تنظیم شده بالاتر می رود و زمانی که دمای اتاق کمتر از دمای تنظیم شده است، حفظ می کند.

سرعت موتور در کولرگازی های نوع غیر اینورتر ثابت می ماند و با روشن و خاموش کردن موتور، دما تنظیم می شود که انرژی بیشتری مصرف می کند. در کولرگازی های نوع اینورتر، دما با تغییر دور موتور بدون روشن و خاموش کردن موتور تنظیم می شود. در مقایسه با کولرهای گازی بدون اینورتر، کولرهای گازی دارای اینورتر تلفات برق کمتری دارند و می توانند در مصرف انرژی صرفه جویی کنند.

سرعت موتور کولر گازی اینورتر تراست مدل TTSR-24HT3I  چگونه کنترل می شود؟

موتور توسط آهنربا و جریان الکتریکی کار می کند. موتور از دو نوع آهنربا تشکیل شده است. یکی آهنربای دائمی است که دارای نیروی مغناطیسی طبیعی است. دیگری یک آهنربای الکتریکی است که توسط الکتریسیته نیروی مغناطیسی تولید می کند.

جهت جریان الکتریکی قطبیت آهنربای الکتریکی را تعیین می کند، قطب شمال (N) و جنوب (S) آهنربای الکتریکی توسط جهت جریان الکتریکی تعیین می شود. هنگامی که جهت جریان الکتریکی معکوس می شود، قطب شمال (N) و جنوب (S) نیز معکوس می شوند.

موتور با تغییر جهت جریان الکتریکی می چرخد، هنگامی که آهنرباها با هم تماس پیدا می کنند، نیروی جاذبه بین قطب های N و S آهنرباها و نیروی دافعه بین قطب های N و N و قطب های S و S رخ می دهد. موتور از نیروهای جاذبه و دافعه ناشی از تغییر قطبیت آهنربای الکتریکی می چرخد.

ویژگی های کولر گازی تراست

قابلیت سرمایش و گرمایش

کولر گازی دیواری تراست علاوه بر سیستم سرمایش توانایی تبدیل شدن به سیستم گرمایشی را نیز دارا بوده و می توان در تمامی فصول سال از دمای متناسب این کولر گازی نهایت بهره را برد.

حالت خواب

کولر گازی اینورتر تراست با دارا بودن تکنولوژی حالت خواب در طول شب دمای هوا را بسیار متناسب نگه داشته و خوابی آرام را برای شما فراهم می کند دراین ویژگی کولر گازی در دو ساعت ابتدایی با توجه به حالت سرمایش یا گرمایش یک درجه دمای دستگاه را تغییر داده و پس از ۵ ساعت ثابت نگه داشتن دستگاه را خاموش میکند.

حالت توربو

اسپلیت دیواری ۲۴۰۰۰ اینورتر تراست مدل TTSR-24HT3I با استفاده از تکنولوژی توربو قادر است دمای هوا را به سرعت کاهش داده و در نتیجه در زمان کوتاه تری دما را به میزان خواسته شده برساند.

فیلتر یون پلاسما

فیلتر یون پلاسما به کار رفته در کولر گازی دیواری تراست با استفاده از تولید یون تمامی ذارت حساسیت زا، ویروس‌ها، باکتری‌ها و دیگر ذرات معلق در فضا را جذب نموده و جریان هوا را تصفیه می نماید.

پایین ترین میزان مصرف برق

کولر گازی اینورتر ۲۴۰۰۰ تراست مدل TTSR-24HT3I دارای رده انرژی+ A می باشد. همچنین این دستگاه از تکنولوژی هایی شبیه کمپرسور روتاری اینورتر، سرعت فن اتومات و … بهره برده است که تمامی موارد ذکر مصرف کم انرژی را با خود به همراه دارند.

پایین ترین سطح صدای دستگاه

این محصول بدون کاهش میزان هوا و استفاده از تکنولوژی های مدرن از سرعت فن کاسته و از این طریق صدای دستگاه بسیار کم می شود.

 بدون نوسانات درجه حرارت

کولر گازی تراست با پایش مداوم دما به صورت اتومات از افزایش و یا کاهش شدید دما جلوگیری کرده و بدین ترتیب دمای یکسان و مطبوعی را برای شما فراهم می نماید.

کنترل بوسیله اپلیکیشن تلفن همراه

درکولر گازی های تراست قابلیت جدیدی به نام کنترل wifi در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته است که در این ویژگی با استفاده از نصب برنامه کنترل بر روی تلفن همراه می توانید از طریق تلفن همراه خود به تنظیمات دستگاه دسترسی پیدا کرده و تنظیمات مورد نظر خود را اعمال فرمایید.

مجهز به سیستم عیب یاب هوشمند

این دستگاه مجهز به تکنولوژی عیب یاب هوشمند است. این تکنولوژی مشکلات احتمالی پیش آمده در سیستم را شخیص و نمایش داده و در صورت تشخیص خطا، سیستم محافظتی را فعال کرده و ادامه کار را متوقف می نماید.

کنترل دقیق دما

کولر گازی اینورتر تراست ۲۴۰۰۰ در تمام مدت زمان کار با دستگاه دمای محیط را پایش کرده و آنه را با دمای تنظیم شده مقایسه می نماید و در جهت بهبود بهترین حالت دما را تنظیم می کند.

مجهز بودن به فیلتر کربن فعال

فیلتر کربن فعال به کار رفته شده در کولر گازی دیواری تراست از کربن فعال و رشته های الکترواستاتیکی تشکیل شده و بوهای محیط را به خود جذب می نماید. این فیلتر قادر است گازهای شیمیایی زیان آور مانند فرم آلدئید را غیرفعال نماید.

نمایشگر LCD

کولر گازی اینورتر تراست مدل TTSR-24HT3I بر روی پنل خود دارای نمایشگر LCD است که می توان تنظیمات را بر روی آن مشاهده نمود.

گاز مبرّد

کولر گازی ۲۴۰۰۰ تراست از گاز مبرد  R410 استفاده می نماید. این گاز از توان سرمایشی مناسبی بهره مند بوده و به محیط زیست آسیب وارد نمی سازد.

مجهز به سیستم اتواستارت بعد از قطعی برق

کولر گازی اینورتر تراست پس از خاموش شدن دستگاه بر اثر قطع موقتی برق بلافاصله پس از وصل شدن برق شروع به کار نموده و فعالیت خود را مطابق با تنظیمات انجام شده قبل از قطعی برق انجام می دهد.

گارانتی

تراست تمام محصولات خود را ضمانت نموده و کولر گازی اینورتر تراست مدل TTSR-24HT3I دارای ضمانت نامه ۶۰ ماه کمپرسور و ۱۸ ماه قطعات می باشد.

نکاتی که هنگام خرید کولر گازی تراست باید بدان توجه کنید

این دستگاه دو تکه بوده و دارای یونیت داخلی و خارجی است و این بخش ها از طریق کابل مسی بهم متصل شده اند. بیشترین فاصله افقی مجاز بین این دو پنل  ۲۲ متر است.

اسپلیت دیواری ۲۴۰۰۰ اینورتر تراست مدل TTSR-24HT3I با دارا بودن ظرفیت ۲۴۰۰۰ سرمایشی و گرمایشی مناسب فضاهایی با مساحت ۳۴ تا ۴۵ متر مربع است. ( البته این شرایط بسته به نوع تجهیزات ساختمانی و شرایط آب و هوایی متفاوت است.)

کولر گازی دیواری تراست دارای  برق مصرفی ۲۲۰ ولت و از نوع تک فاز می باشد و این محصول مناسب استفاده در مناطق آب و هوایی معتدل می باشد.

دامنه کار کرد کولر گازی ۲۴۰۰۰ تراست دارای دامنه کارکرد ۱۵- الی ۵۰ درجه سانتیگراد است.

برای دانلود رایگان کاتالوگ کولر گازی اینورتر تراست مدل TTSR-24HT3I روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود کاتالوگ کولر گازی اینورتر تراست مدل TTSR-24HT3I

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره تاسیسات دات کام و راهنمایی برای بهترین خرید با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۶۵۵۳۸۸

۰۹۱۲۳۴۳۴۳۹۸

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h2″ question-0=”کولرگازی کم مصرف چه نوع کولری است و چه خصوصیاتی دارد ؟” answer-0=”خریداران ابتدا به قیمت کولرهای گازی توجه می‌کنند و سپس به میزان مصرف انرژی، اما گاهی به علت کمبود بودجه راضی به خرید محصول با درجه مصرف انرژی B نیز می شوند.” image-0=”” headline-1=”h2″ question-1=”آیا کابل برق فرمان در سیستم اینورتر فرق دارد؟” answer-1=”پاسخ :بله، کابل برق ارتباطی بین یونیت های داخلی و خارجی در اسپلیت های اینورتر معمولا خاص بوده و کابل شیلد دار ۴ رشته می باشد. دلیل آن عدم تاثیر نویز رو سیستم است.” image-1=”” headline-2=”h2″ question-2=”آیا ۲۴۰۰۰ اینورتر تراست مدل TTSR-24HT3Iدارای گارانتی است؟” answer-2=”بله گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می شود.” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

توضیحات تکمیلی

مدل دستگاه

شرایط آب و هوایی کمپرسور

Brand

تراست ( TRUST )

ظرفیت اسمی دستگاه BTU

گاز مبرد

کمپرسور اینورتر

نوع کمپرسور

گرید انرژِی

حداکثر صدا یونیت داخلی- Db

نوع فاز

موقعیت دستگاه

مشخصات پنل . وزن پنل KG

مشخصات پنل . عمق MM

مشخصات پنل . عرض MM

مشخصات پنل . ارتفاع MM

مشخصات کمپرسور . عمق MM

ارتفاع

عرض

مشخصات کلی. سایز لوله رفت

مشخصات کلی. سایز لوله برگشت

حداکثر ارتفاع لوله کشی

حداکثر طول لوله کشی M

نصب رایگان

مدت گارانتی

کالا های موجود

مدل دستگاه

ظرفیت سرمایشی TON

ظرفیت گرمایشی BTU

سایز لوله درین

کشور سازنده

رنگ پنل

فیلتر تصفیه هوا

4 دیدگاه برای کولر گازی اینورتر تراست ۲۴۰۰۰ BTU مدل TTSR-24HT3I

  1. عباس

    سلام این کولر برای مناطق معتدل هست یا گرم و حاره ای؟ مدلش که T3 ظاهراً

  2. خشایار مومنی

    سلام، تشکر سایت شما
    کولرگازی تراست یکم قیمتش بالاتر از برندهای ایرانی هست ولی به نظرم رو دست نداره.

  3. رحمتی

    سایت شما و کولرگازی تراست رو یکی از همکاران بهم پیشنهاد داد، با ویژگیهاش خیلی حال کردم، میخوام سفارشم رو تکمیل کنم.
    دمتون گرم

  4. hi b

    مهمترین معیار ما برای انتخاب کولر گازی مصرف کم برق بود که با خرید کولر گازی اینورتر تراست به خواسته ی خود رسیدم.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *